luni, 25 martie 2013

O apariţie mult aşteptată: o carte scrisă pentru preotese, cu multă dragoste

Un proiect a cărui finalizare a durat mult mai mult decât mă aşteptam, dar nădăjduiesc să fie de folos. Din câte ştiu, e singura carte apărută până acum în română închinată acestui subiect: soţia preotului ortodox. Mai avem capitole, fragmente, dar nu o carte întreagă. 
Este vorba despre
Juliana Schmemann - Bucuria de a sluji.
E un proiect la care am lucrat cu multă bucurie, folosindu-mă în primul rând eu, dar având în suflet mereu gândul la voi, surorile mele preotese.
Natalia



 „Indiferent dacă eşti soţie de preot sau doar participi activ la viaţa comunităţii bisericeşti din care faci parte, există două variante: fie ai îndeajuns respect de sine ca să-ţi dezvolţi personalitatea, fie vei deveni atât de vulnerabilă încât, fără să vrei, îţi vei suprima personalitatea ca răspuns la cerinţele vieţii în Biserică.” (Juliana Schmemann)



Deşi se adresează în primul rând preoteselor, mulţi alţi cititori vor găsi folos în această carte. Credincioşii îşi pot schimba perspectiva asupra preotului paroh şi asupra importanţei şi rolului preotesei, vor înţelege mai bine bucuriile familiei lor, dar şi greutăţile legate de slujirea pe care o au, vor vedea din alt unghi viaţa comunităţii parohiale şi vor ajunge, poate, să vadă diferit relaţia cu preotul lor şi soţia lui, dar şi cu ceilalţi membri ai comunităţii.” (Jean-Claude Larchet)
 
Puteți comanda cartea AICI.

[editare ulterioară]
Preţul cărţii nu reflectă valoarea ei. Este un preţ misionar, posibil datorită faptului că doamna preoteasă Schmemann ne-a acordat gratuit, cu multă dragoste, dreptul de a traduce în română, iar lucrările de traducere şi editare s-au făcut pe bază de voluntariat. 
Pomeniţi-i pe toţi ostenitorii acestui volum.
N. 

6 comentarii:

Andreea Tatiana spunea...

Doamne ajuta! Multumim! O carte mult asteptata, proaspat scoasa din cuptor! Cand o putem gasi in librarii pt ca eu azi am trecut special pe la sophia :D
Numai bine! Bucurii!

Cristina spunea...

Cu bucurie primesc vestea, Natalia! te felicit pentru contributia ta! Cristina

Natalia spunea...

Andreea, azi a plecat de la tipografie spre noi. De vineri va fi disponibilă la noi. Sophia a comandat deja 500, deci va ajunge şi acolo, dar nu aş putea să spun când :).

Cristina, slavă Domnului! Credeam că îmbătrânesc şi n-o mai văd, atât de lungi au fost "chinurile facerii" :).

Alina-Nicoleta spunea...

Slavă Domnului pentru această reușită! Mă bucur mult că a apărut o astfel de carte, chiar era nevoie...
Bunul Dumnezeu să răsplătească efortul fiecăruia! Am să o caut și eu prin magazine, abia aștept să o citesc.
Am citit „Călătoria mea cu părintele Alexander” http://prosanthropos.wordpress.com/2012/09/23/juliana-schmemann-calatoria-mea-cu-parintele-alexander-ganduri-dupa-lectura/ și sunt sigură că și asta e la fel de bună.

Andreea Tatiana spunea...

Doamne ajuta! Azi la libraria sophia au pus cartea la vanzare..Multumim pentru initiativa si Domnul sa va rasplateasca jertfa! Post cu folos!

Natalia spunea...

Alina, Andreea, aştept feed-back! :)