luni, 22 aprilie 2013

Preotul Liviu, preoteasa Daniela şi cei 7 copii ai lor

 Parohia Horleşti, Protopopiatul Iaşi 3, duminică, 21 aprilie 2013:

„După otpustul Sfintei Liturghii, IPS Teofan, alături de preoţii slujitori, s-a deplasat la casa parohială din Horleşti, unde a săvârşit continuarea slujbei Botezului pentru pruncul Efrem, cel de-al şaptelea copil al familiei părintelui Popescu. Micuţul a primit botezul de necesitate la Spitalul de Copii „Sfânta Maria“ din Iaşi, IPS Mitropolit Teofan săvârşind mirungerea, tunderea şi împărtăşirea copilului cu Sfintele Taine. La sfârşitul slujbei, toţi cei 7 copii, cât şi părinţii acestora au primit cărţi, icoane şi cadouri de la Mitropolitul Moldovei şi Bucovinei.

Şapte copii cu şapte sfinţi ocrotitori
Anastasia, Nicolae, Iustina, Maria, Parascheva, Ioana şi Efrem. Aşa îi cheamă pe cei 7 copii ai familiei preotului Popescu Liviu din Horleşti, micuţii având vârste cuprinse între 2 luni şi 9 ani. Despre ce înseamnă pentru o familie tânără să aibă 7 copii, am vorbit cu doamna preoteasă Daniela Popescu, profesor de religie la Şcoala „Alexandru cel Bun“ din Iaşi: „Puterea noastră vine de la rugăciunile celor care se roagă pentru noi şi ne poartă în suflet, iar nădejdea ne-o dă Dumnezeu, Maica Domnului şi Sfinţii ocrotitori ai noştri şi ai copiilor. Când am uneori momente de descurajare, mă rog şi încerc să am răbdare, ştiind că Dumnezeu, atunci când mi-a dăruit aceşti copii, mi-a dat şi posibilitatea de a-i creşte, şi că El Însuşi le poartă de grijă. Cu siguranţă, Dumnezeu nu dă omului mai mult decât poate duce. În plus, prin copiii mei, Cel de Sus mă veghează, este alături de mine şi mă ţine în braţe atunci când îmi este foarte greu“.”
Întregul articol în Ziarul Lumina - luni, 22 aprilie 2013.

Niciun comentariu: